نامه جمعی از دانشجویان ایرانی به دبیر کل سازمان ملل در آستانه اجلاس غیرمتعهدها در تهران سه شنبه سی
 
قرارگاه رمضان
 
 

 

جناب آقای بان کی مون

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد
اینجا تهران است بهشت زهرا ، این خفتگان در خاک شهدایی هستند که توسط گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند ۱۷۰۰۰ شهید ترور در ایران بهایی است که جمهوری اسلامی برای مردم سالاری دینی پرداخت کرد. ما دانشجویان ایرانی انزجار خود را از فرقه تروریستی رجوی اعلام می‌داریم.

آقای بان کی مون!
ما از شما خواستاریم به وظیفه حقوقی خود عمل کرده و در قبال جنایت‌هایی که این فرقه در داخل ایران اسلامی و منطقه بر ضد حقوق بشر انجام داده رسیدگی کنید.

دبیر محترم کل سازمان ملل متحد!
آری درست است کسانی که خود را داعیه دار تشکیل سازمان ملل متحد می‌دانند خود عامل تفرقه در جهان هستند.واقعیت این است که هرچه زمان می‌گذرد این واقعیت بیشتر خودش را اثبات می‌کند که فرقه تروریستی مجاهدین خطری برای کل کشورهای منطقه است! سیاست‌های دوگانه غرب به خصوص وزارت خارجه امریکا در مبارزه با تروریسم باعث شده است که این فرقه اقدامات تروریستی خود را در اشکال مختلف به پیش ببرد! از ویژه گی های این فرقه مزدوری و همسو شدن با سیاست‌های کلی ابر قدرت‌های جهانی برای رسیدن به اهداف خود می‌باشد و در خصوص دخالت در امور سوریه هم این چنین است! از آنجائیکه دولت امریکا اکنون براندازی نظام حاکم در سوریه را در دستور کار خود قرار داده است فرقه رجوی که در مزدوری سابقه بسیار طولانی دارد خود را جلو انداخته است و برای خوش رقصی دولت مران امریکایی شروع به دادن آموزش‌های تروریستی به نیروهای شورشی سوریه کرده است.
هزاران سند موجود بهترین بهانه برای محاکمه فرقه تروریستی رجوی است.
آقای بان کی مون دبیر کل محترم سازمان ملل از شما دعوت می‌کنیم در زمان سفر به تهران از خانواده های شهدای ترور بازدید به عمل آورید و شاهد مصیبت‌هایی باشید که مادران داغدار و همسران و فرزندان این شهدا در طی این سال‌ها فراغ عزیزانشان تحمل کردند شاید امیدی باشد گزارشی توسط شما در صحن سازمان ملل قرائت شود تا به جنایات جنگی و جرائم ضد بشری مسعود و مریم رجوی و فرقه تروریستی رجوی رسیدگی شود برای شما کوتاه گوشه ای از جنایات این فرقه را بیان می‌کنیم:
۱.نقش مسعود و مریم رجوی در رهبری، برنامه ریزی، و سازماندهی و اجرای عملیات تروریستی کور در داخل ایران در ۳۰ سال گذشته به خصوص کشتار عمدی انبوهی از شهروندان عادی و بی خبر و بی گناه و تخریب خانه‌ها و اماکن عمومی با استفاده از سلاح‌هایی همچون خمپاره و یا گذاشتن بمب در معابر و اماکن عمومی ،
۲.نقش مسعود و مریم رجوی در قالب رهبری فرقه مجاهدین خلق در سرکوب قیام مردمی ملت عراق در شمال و در جنوب این کشور در سال ۱۹۹۱ و به خصوص رهبری نظامی نیروی مزدور و تا دندان مسلح سازمان مجاهدین خلق در کشتار زنان و کودکان غیر مسلح و مردم دهکده های نواحی کرد نشین شمال و شیعه نشین جنوب عراق در قبال دریافت دستمزد و به دستور مستقیم رژیم ساقط شده صدام حسین ،
۳.نقش مسعود و مریم رجوی در ادامه تشویق و ترغیب و ستودن علنی هر گونه جرم، خشونت و کشتار با هر دلیل و انگیزه ای در کشورهای ایران و عراق،
۴.نقش مسعود و مریم رجوی در همراهی و همدستی نیروهای سازمان مجاهدین خلق با ارتش صدام حسین و رژیم سابق بعث حاکم بر عراق و متجاوز به خاک میهن به مدت نزدیک به دو دهه که بیش از هر خیانت دیگری از جانب سازمان ، احساسات ملت ایران را جریحه‌دار نموده است.
۵.نقش مسعود و مریم رجوی در اقدام به عملیات تروریستی در داخل کشور بر علیه افراد معمولی و حتی غیر سیاسی و قربانی کردن بسیاری از افراد خودی در اقدام به بمب گذاری و خمپاره زنی در مکان‌های عمومی در شهرهای مختلف در داخل کشور که شمار زیادی را قربانی و خانواده های بسیاری را داغدار کرده است و نقش مسعود و مریم در هزاران اقدام ضد بشری دیگر...

ما دانشجویان ایرانی از دبیر کل سازمان ملل و کلیه مراجع قانونی بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشری و مقامات قضایی کشورهای دموکراتیک تقاضا می‌کنیم تا با کمک به برگزاری دادگاهی صالح و فراهم کردن امکان ارائه انبوه مدارک و شواهد دال بر جنایات جنگی و جرائم ضد بشری مسعود و مریم رجوی جدی بودن اراده جهانی در مقابله با تروریسم و اعمال عدالت را در صحنه عمل به نمایش بگذارند.

جمعی از دانشجویان ایرانی حامی صلح و عدالت
۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - تهران

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 12:48 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 537
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1