شکست صهیونیسم از ایران و آرژانتین
 
قرارگاه رمضان
 
 

 
امضای یادداشت تفاهم بین وزرای خارجه ایران و آرژانتین درباره پرونده آمیا و تصویب آن در سنای آرژانتین ضربه‌ای سنگین به آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کرد.

روز جمعه سنای آرژانتین با 39 رای موافق در مقابل 31 رای مخالف یادداشت تفاهم امضا شده بین وزیران امور خارجه ایران و آرژانتین را تصویب کرد. البته این توافق باید به تصویب پارلمان آن کشور نیز برسد تا شکل نهایی به خود بگیرد. این اولین سند از نوع خود است که پس از 112 سال یعنی عهدنامه مودت دو کشور در سال 1902 بین ایران و آرژانتین امضا می‌شود.

ممکن است امضای این یادداشت تفاهم در نزد افکار عمومی امری معمول و عادی جلوه کند، اما با نگاهی به فعالیت‌های رسانه‌های گروهی غربی و به ویژه رسانه‌هایی که در حوزه آمریکای لاتین فعالیت می‌کنند نشان می‌دهد که امضای این یادداشت تفاهم چه ضربه سنگینی به آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه جنگ نرم وارد کرده است.

هدف اصلی توافق امضا شده بین ایران و آرژانتین تشکیل یک کمیسیون حقیقت یاب است. اما این کمیسیون به دنبال چه حقیقتی خواهد بود؟ حقیقت این است که نسبت به درستی ادعای دادستان آرژانتینی علیه کشور ما شک جدی وجود دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, :: 19:31 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 554
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1