وقتی جریان ضد انقلاب در برابر چشم بیدار نیروهای امنیتی زانو می‌زنند/نوری زاده سردرگم شد
 
قرارگاه رمضان
 
 

پخش مستند مثلث کافی بود تا یک بار دیگر جریان ضد انقلاب را به هم ریخته و به دست و پا بیفتند و مجبور شوند با واکنش‌های مختلف به تطهیر ساختن خود بپردازند.

اعضای ضد انقلاب که همواره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند و نشان داده‌اند که برای گرفتن دستمزد بیشتر از سران اسکتبار حاضرند دست به هر کاری حتی کشتار هموطنان خود هم اقدام کنند، پس از متوجه شدن گوشه‌ای از چشم بیدار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی مبهوت شده و باز رعشه‌ای بر پیکر آنها افتاده است.

علیرضا نوری زاده یکی از این افراد جریان ضد انقلاب است که بار دیگر در دام نیروی های امنیتی افتاد و متوجه شد که هر تحرکی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد، رصد شده و نمی‌تواند اقدام خاصی انجام دهد.
 


در مستند مثلث با اسنادهای غیر قابل انکاری نشان می دهد، چگونه نیروهای امنیتی بر نوری زاده احاطه دارند، و به همین دلیل وی در تازه ترین مطلب خود در فیس بوک نوشته است «از دوسال پیش میدانستم محمود زمانی مامور رژیم است»!

این جمله تمسخرآمیز نوری‌زاده نشان می دهد که وی چقدر از این اقدام ناراحت شده و نتوانسته جلوی خود را بگیرد، البته یادمان نمی‌رود که نوری زاده فردی است که وقتی سردار مدحی در مستند الماس فریب، همه اقدامات وی را لو داد، گریه کرد و در آنجا هم گفته بود من می‌دانستم که مدحی مامور است! که با این روش باید منتظر نفر بعدی بود که البته جواب تکراری آقای نوری زاده را از همین الان می‌دانیم، من می‌دانستم که او هم مامور رژیم است!
 


در کنار این موضع‌گیری‌های مضحکه آمیز نوری زاد دیگر عناصر ضد انقلاب هم بودند که واکنش نشان داده و سر درگم و مبهوت تبهر نیروهای امنیتی ایران بودند.

سردسته شبکه‌های رسانه‌ای ضد انقلاب، شبکه ماهواره‌ای بی بی سی فارسی بود که در مطلب خود آورد: "تلویزیون ایران در شامگاه دوشنبه هفتم اسفند (۲۵ فوریه) برنامه ای به نام مثلث را پخش کرد که در ابتدای آن، آقای زمانی می گفت که به طور همزمان با "سرویس‌های اطلاعاتی غرب شامل آمریکا و انگلیس"، اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج از کشور" و همچنین جریان داخلی که مربوط به فتنه سال ۸۸ می‌شد در ارتباط بوده است.

البته در کنار این موارد دیگر شبکه ها و گروه‌ها نیز اقدام به موضع‌گیری کردند که نشان دهنده ترس و وحشت آنها بوده است.

باید توجه داشت چشم بیدار و تیزبینی ماموران امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام ولایت فقیه شکل گرفته به گونه‌ای است که حتی در مهمترین شبکه‌های ضد انقلاب و جریان‌های معاند نفوذ کرده است.

جریان های معاند نظام بدانند که شاید نفر بعدی که در گروه آنها وجود دارد، به زودی بر صندلی اتاق ویژه تکیه بزند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, :: 20:46 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 565
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1